سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر یخچال

مهم ترین ویژگی سرویس و عیب یابی در منزل این است که دیگر نیازی به جابجایی دستگاه خراب وجود ندارد.

برای درخواست تعمیر یخچال فریزر در تهران با توجه به منطقه زندگی خود ، با یکی از تلفن های نوشته شده در پایین این صفحه با ما تماس بگیرید.

تعمیر یخچال در غرب تهران

هموطنان گرامی که در مناطق غرب تهران مانند تهران ویلا ، ستارخان ، سعادت آباد ، شهرک غرب ، شهرآرا ، صادقیه و مرزداران زندگی می کنند می توانند برای درخواست اعزام سرویسکار با تلفن غرب تهران ما که در پایین همین صفحه نوشته شده است تماس بگیرند.

تعمیر یخچال در شرق تهران

همان طور که اطلاع دارید ما تعمیر یخچال ال جی ، بوش ، اسنوا ، سامسونگ ، جنرال الکتریک و سایر برندها را در تمامی محله های شرق تهران از جمله رسالت، مجیدیه، نارمک، کرمان، تهرانپارس و پیروزی به صورت تخصصی انجام می دهیم.

سرویس و عیب یابی ساید بای ساید جنرال الکتریک از جمله خدمات حرفه ای ما است که با 180 روز گارانتی و ضمانت کتبی به شما ارائه می شود.

نمایندگی مجاز و رسمی تعمیر یخچال در محل

ما به عنوان نمایندگی مجاز و رسمی تعمیر یخچال در تهران آماده ارائه خدمات عیب یابی انواع مدل های ساید بای ساید و یخچال فریزر در شمال تهران، جنوب تهران، شرق و غرب تهران هستیم.

ما کلیه مراحل سرویس و عیب یابی ساید بای ساید سامسونگ را در منزل یا محل کار شما انجام می دهیم تا بیشترین صرفه جویی را در زمان و هزینه داشته باشیم.

شارژ گاز یخچال دوو ، عیب یابی کمپرسور یخچال فریزر بوش ، سرویس دوره ای یخساز ساید بای ساید ال جی و … از جمله مواردی است که ما در تهران ارائه می دهیم.

تعمیر یخچال در تهران

ما به عنوان نمایندگی رسمی بلومبرگ در تهران به صورت تخصصی و با بالاترین کیفیت ممکن تعمیر یخچال فریزر بلومبرگ را در محل شما انجام می دهیم و در صورتی که در مراحل عیب یابی فریزر بلومبرگ نیاز به تعویض قطعه ای باشد، فقط از قطعات اصلی و شرکتی که دارای گارانتی معتبر هستند استفاده می کنیم.

به دلیل اینکه ما به صورت کامل عیب یابی فریزر بلومبرگ را در منزل یا محل کار شما انجام می دهیم، بنابراین در زمان شما صرفه جویی می شود و دیگر نیاز نیست تا یخچال یا فریزر خود را به محل نمایندگی بیاورید.تعمیر یخچال